מזכ''ל נוג'בא:

נפגענו על ידי מקורבים, אבל הסערה מגיעה/ אסטרטגיית ההתנגדות המתואמת להיערכות קרבית הולמת

אל-כעבי התלונן בהודעה על כמה פלגים עיראקיים המציבים מכשולים בדרך ההתנגדות, והדגיש כי הפעולות של התנועות הג'יהאדיות נגד הכובשים האמריקאיים והישראליים הן בלתי ניתנות לעצירה, וההפסקה הנוכחית היא השקט שלפני הסערה.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, מזכ"ל תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא בירך בהודעה לרגל ה-15בשעבאן, את האומה האסלאמית על הולדתו של האימאם מהדי (עליו השלום), ופנה לתומכי ההתנגדות וציין שש נקודות חשובות כדלקמן:


1.      ההתנגדות האסלאמית העיראקית לוקחת אחריות על כל החלטותיה הג'יהאדיות, ואינה מפחדת מהמוות, כחסיד של האימאם חוסיין (עליו השלום). אנו מאמינים באיחוד החזיתות, ואנחנו מהווים חלק מרכזי בהתמודדות עם התוקפנות של האויב הציוני ותומכתו, ארה''ב המרושעת, נגד עזה, ונמשיך לפגוע במשטר הציוני ולפעול לשחרר את עיראק מהכיבוש.

2.      ההתנגדות העיראקית מילאה תפקיד משמעותי במלחמה בעזה, הקריבה שהידים רבים ועשתה המון הקרבות עצמיות. הדמים הנשפכים הללו גורמים לאיתנותנו בדרך החופש והנקמה נגד ארה''ב. לכן, תוכנית הנקמה שלנו נגד הכובשים תימשך, והם יתחרטו בקרוב על כל טיפת דם שהם שפכו בארץ עיראק הקדושה.

3.      ההתנגדות אינה דוחה את התייעצות הממשלה לנסיגת הכוחות האמריקאיים מהמדינה; למרות זאת, אנו מדגישים כי הכובשים הם שקרנים ורמאים, וזו אשליה לצפות מהם לעזוב את המדינה תוך דיאלוג והתייעצות. ארה''ב המרושעת היא שטן בדמות ממשל, ששום היגיון חוץ מהיגיון הכוח והנשק לא עובד בהתמודדות איתה, וההתנגדות לא תתפשר עם השטן הגדול הזה.

4.      השקט הנוכחי הוא טקטיקה זמנית להיערכות מחדש של כוחותינו ונחשב לשקט שלפני הסערה. בשל קיומם של בוגדים ושכירי חרב שסיפקו מידע על ההתנגדות ועמדותינו לאויב, היה צורך לבצע שינויים במבנה ובמערך שלנו על מנת לתמוך ב"אחינו". הפתעה מגיעה, וכל מי שיש לו ידע צבאי יודע מה משמעות הגישה הזו שלנו. במקביל, אנו פועלים להגן על הגיוס העממי מפני התקפות מטופשות ושגויות של הכוחות האמריקאיים.

5.      קבוצות ההתנגדות נמצאות בשיא התיאום, וכשההתקפות בחזית אחת נפסקות, אנחנו רואים שבחזית אחרת מתחילות התקפות, וזו אסטרטגיה מתורגלת ומתואמת. ההחלטה שלנו היא נחרצת, ברורה וחד משמעית: לא נעצור ולא נתפשר. נמשיך לתמוך בעזה ולגרש את הכובשים מארצנו.

6.      אנחנו סובלים ממספר מקורבים, שפוגעים בנו בדיוק כשאנחנו עומדים מול הכובשים ומקריבים שהידים בדרך זו. המטרה שלנו באימוץ עמדות אלו ובמילוי חובתנו הדתית היא רק לרצות את אלוהים, ומאז 2003 לא קיבלנו שום תפקיד פוליטי. אין לנו דרישות בעולם הזה תמורת העמידה מול מקור הרוע בעידן הזה. לכן, אנחנו לא חוששים מהלחץ של כלי התקשורת המזוהים עם ארה"ב וכלי הלוחמה הפסיכולוגית, אבל ההתנהגות של חלק מהעיראקים כואבת לנו.

החדשות האחרונות