בהודעת הברכה של תנועת נוג'בא:

נתניהו הטיפש חשב שניצח במלחמה/ נגיב גם לירדן

נוג'בא הזהיר כי אם בכוונת האמריקנים לבצע פעולה עוינת נגד איראן, הבסיסים הצבאיים שלהם בעיראק יהפכו לבית הקברות של הינקים הלוחמים.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא פרסמה הודעה ובה תיארה את מתקפת הטילים של הרפובליקה האסלאמית של איראן על הבסיסים הצבאיים של המשטר הציוני בפלסטין הכבושה כהתקפה מנצחת שלעגה להתפארות של ישראל במערכות ההגנה שלה לנגד עיני העולם.

עוד נכתב בהודעת נוג'בא:

 

כיום, ההתנגדות האסלאמית הוכיחה שיש לה יכולת גדולה להשיג את מטרותיה בכל מקום ובכל זמן, וכן הוכח שמרכיב הכוח של הרפובליקה האסלאמית של איראן הוא בבחינת הזמן הנכון לתגובה הולמת ויעילה.

אנו מזהירים את הציונים הפורעים ואת ארה''ב המרושעת (התומכת בהם) שזה היה רק ​​השלב הראשון למכות "חיידריות" של השיעים, כדי שתבינו שעד עכשיו הייתם שקועים באשליה ושכניעת השליטים הערביים המתפשרים הטעתה אתכם.

אנו מצטערים מאוד שהנפט של עיראק נשלח במחיר נמוך למשפחה הבוגדנית והרודנית השולטת בירדן, שמשתפת פעולה עם ישראל והעמידה את שדות התעופה שלה לרשות האויב כתחליף לנתב"ג, והפכה את כבישי ירדן למסדרון יבשתי עבור הציונים, כדי לפצות על סגירת נתיב האספקה בים האדום, וגם משתמשת במערכות ההגנה שלה כדי ליירט ולהפיל טילים המשוגרים לעבר המשטר הציוני הכובש; אך יגיע הזמן לנקמה.

חשבתם שהכל נגמר ואתם יכולים בקלות להמשיך לבצע את הפשעים שלכם נגד פלסטין ולבנון? אני נשבע באלוהים שלא בכלל!

כפי שאמר השהיד סייד חסן נסראללה, אתם תראו משהו שמעולם לא שמעתם עליו!

הכנו לכם כמה הפתעות שלא עלו בראש הרקוב שלכם ושל השליט הטיפש שלכם נתניהו. הטיפש חשב שהוא ניצח במלחמה, אבל עכשיו הוא צריך לדעת שהגיע הזמן לטהר את ארץ פלסטין מקיומו הטמא, וההתנגדות האסלאמית נחושה לגרש את המשטר הטמא הזה מהאזור.

אנחנו גם מזהירים את האמריקנים שפעולה עוינת ותוקפנית כלשהי נגד הרפובליקה האסלאמית של איראן תגרום לתגובה קשה שתעצבן אותם; כי נהפוך את הבסיסים הצבאיים שלהם בעיראק לבית הקברות של הינקים הלוחמים ולא נשאיר להם מקום ב"ארץ הכבוד והאומץ" הזו.

זו תחילת תגובת ההתנגדות, ואז אנו מבטיחים שסופם יגיע, בעזרת האל, ובקרוב נגדיל את טווח הטילים והמל"טים שלנו ככל שנרצה, ולא ישנה לנו אם נפגע בבסיסים שלהם בעיראק, או באינטרסים שלהם באזור, או בבעלות בריתם ובידידות שלהם!

שלום להתנגדות האסלאמית ולגברים האמיצים ולמנהיגיה השהידים!

החדשות האחרונות