דובר התקשורת של נוג'בא:

אנחנו וחיזבאללה באותה סוללה

אל-מוסווי הכריז על התמיכה המוחלטת ושיתוף הפעולה של ציר ההתנגדות עם ההתנגדות הלבנונית, והצהיר כי ישראל לא יכולה ולא תוכל להיכנס לקרב קרקעי עם חיזבאללה.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, בראיון בלעדי לסוכנות הידיעות "מהר", דובר התקשורת של תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא ענה לשאלות על ההתפתחויות הנוכחיות והדגיש כי קבוצות ההתנגדות באזור יעמדו לצד חיזבאללה באותה סוללה.

ד"ר "חוסיין אל-מוסווי" הצביע על הכוח הצבאי החזק של חיזבאללה ובעלי בריתו, וציין כי המשטר הציוני לא הצליח להשיג את מטרותיו.

הוא תיאר את הצהרתו של האייתוללה סיסטאני כעמדה מאירה ומכובדת הקוראת לכולם לגייס את יכולותיהם לתמיכה בעם הלבנוני.

קראו את פרטי הראיון הזה להן:

 

כלי תקשורת ומומחים רבים סבורים כי התקפות ישראל על לבנון יובילו למלחמת לבנון השלישית. האם התיאוריה הזו נכונה? האם צפויות התקפות קרקעיות ישראליות בלבנון?

כיום, ישראל נמצאת במצב קריטי מאוד, הן בזירה הפנימית והן בזירה החיצונית. לקהילה הבינלאומית נמאס מהפרה של כל הנורמות והמוסכמות הבינלאומיות על ידי המשטר הזה. עקב הפרות זכויות אדם וכישלון ברור בהשגת יעדים מדיניים, ביטחוניים וצבאיים, ישראל נמצאת כעת בשיא חולשתה ואינה מסוגלת להילחם ביותר מחזית אחת. כמובן שכדי להגיע להישגים קטנים מנסים לגרור את האזור למלחמה כוללת עם לבנון, איראן וציר ההתנגדות, אבל הם לא יכולים ולא יוכלו להיכנס לקרב קרקעי; כי במהלך השנים האחרונות הם הבינו את עוצמת הכוח הצבאי של חיזבאללה, במיוחד כשאיראן וקבוצות אחרות בציר ההתנגדות יעמדו לצד ההתנגדות הלבנונית.

 

במקרה של מתקפה קרקעית של ישראל על לבנון, האם כל מרכיבי ציר ההתנגדות ייכנסו לפעולה? מה תהיה תגובתם?

כן, ציר ההתנגדות כולו יהיה באותה סוללה נגד הכובשים הישראליים, וידו על העליונה במערכה הזו. להתנגדות יש היום יכולות צבאיות מתקדמות המסוגלות לפגוע במטרות הרחוקות ביותר בשטחים הכבושים.

 

האם הצהרת האייתוללה סיסטאני המביעה הזדהות עם העם הלבנוני והמבקת לעצור את התקפות ישראל על לבנון תגרום לתיאום בין כוחות ההתנגדות לכוחות האזוריים?

ההצהרה של האייתוללה סייד עלי סיסטאני הייתה עמדה ברורה ומכובדת, אשר הסבירה ראשית את הדיכוי נגד העם הפלסטיני והלבנוני, ושנית, הצביעה על עומק יחסי אחים והדגישה את ההכרח במתן סיוע לעם הלבנוני, ושלישית, לימדה על ההכרח בשילוב כל המהלכים הבינלאומיים להשגת שלום ויציבות באזור ובעולם כולו ולחשיפת התוכניות הציוניות-אמריקאיות, וקראה לכולם לגייס את כל האמצעים והיכולות שלהם לתמיכה בתושבי לבנון.

החדשות האחרונות