בהודעת התנחומים של מזכ"ל נוג'בא;

לבבות זועמים יורגעו רק על ידי נקמה/ חיזבאללה עדיין מסוגל לנהל את המלחמה, אפילו מעבר ללבנון

אל-כעבי הצביע על החוויות יקרות הערך ועל הכוחות המנוסים של חיזבאללה בלבנון, והביע ביטחון שלמרות מות הקדושים של סייד חסן, הלכידות והעוצמה של תנועת ההתנגדות הזו יגדלו.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, שייח אכרם אל-כעבי, מזכ"ל תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא בעיראק פרסם הודעה כדלקמן בעקבות מות הקדושים של סייד חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה בלבנון:

 

להתראות אבו האדי, החבר האהוב! להתראות "יוסף" של ההתנגדות ואדון השהידים! להתראות אבו האדי! להתראות אצל האימאם חוסיין (עליו השלום)...

הפרידה שלך כרסמה את לבנו ושברה לנו את הגב. לא די רק לבכות על הפרידה, ומילים לא יכולות לתאר את האבל הזה.

המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי לכבות את אש הלבבות הזועמים הוא לנקום בכל כוחנו עד כדי לנקות את האדמה מהקיום הטמא של הציונים.

אבו האדי, דמך הטהור, שנשפך על האדמה בדרך לתמוך בדת אביך, ​​יהיה אש בוערת שתשים קץ לדיכוי.

איבדנו מנהיג עמיד, אדם אמיץ ונועז, אח, חבר, חכם, "פקיה", מוג'אהד, מורה והיסטוריה.

הרצח שלך על ידי האנשים השפלים ביותר ורוצחי נביאים וצדיקים הוא מקור לחרפה עבור המוסלמים הנראים וסימן של בושה על מצחם של שליטים חלשים שהפכו לשותפים ושכירי חרב של משולש הרשע (ארה''ב , בריטניה, ישראל).

האויב הציוני נטר-הטינה ושל שכירי החרב והבובות שלו הנתעבים צריכים לדעת שהשהיד סייד חסן נסראללה הניף את דגל הכבוד, דגלו של "אבו פאדל אל-עבאס" (עליו השלום), בלבנון ובכל ציר ההתנגדות.

במשך שנים ראינו כי לחיזבאללה יש חוויות רבות ומספר רב של כוח אדם, ולאחר מותם של הכוחות שלו הוא לא רק מיואש, אלא מתגברים הנחישות, הלכידות והעוצמה שלו.

צריך לומר למי שלא מכיר את חיזבאללה שלכל לוחם של הארגון הזה יש יכולות וחוויות כאלה שהוא מסוגל להוביל קרב רחב היקף.

למעשה, חיזבאללה עדיין מסוגל לנהל את הקרב, לא רק בלבנון, אלא להרחיב את המערכה בכל האזור, אם יהיה ברצונו, ודגלו של אבו פאדל אל-עבאס (עליו השלום) יישאר מתנוסס באמצעות תבוסת האויבים והנוזפים.

החדשות האחרונות