מזכ''ל נוג'בא:

האויב מפחד מקרב פנים אל פנים/ סייד חסן לא התפשר ורצחו אותו בפחדנות

אל-כעבי השווה את הפשעים הברבריים של ישראל בעזה ובלבנון בתמיכת ארה''ב לטרגדיות בכרבלא, ועוד ציין כי המשטר הציוני הפחדן נלחם בפחדנות, כי אין לו היכולת להילחם נגד לוחמי ציר ההתנגדות האמיצים.

 לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, ביום שני בערב פרסם מזכ"ל תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא הודעה בנוגע להתפתחויות הנוכחיות באזור כדלקמן:


החשיבה על הפשעים הברבריים שביצעו המשטר הציוני וארה''ב בעזה ועכשיו בלבנון, במיוחד הרג ילדים ואזרחים, מזכירה את האירועים הנוראיים בכרבלא.

נראה כי אנשי "יזיד" בתקופה הנוכחית מעתיקים את כל הפרטים של אותם אירועים שם כדי לתכנן את פעולותיהם הברבריות והאכזריות.

האויבים התחילו קודם כול בקרב הלא הוגן והפחדני הזה כדי להרוג את אנשי סייד חסן נסראללה הנאמנים והאמיצים מרחוק באמצעות מטוסי הקרב המסיירים שלהם.

עם זאת, סייד חסן המשיך בדרכו בהתמדה, מבלי לסגת או לפקפק או לרצות להתפשר.

ואז האויב המשיך בתוקפנות שלו, הרג בפחדנות רבה את צאצא הנביא מוחמד יחד עם חבריו המיוחדים, כולל "חאג' עבאס", "חאג' אבו אל-פאדל" ו"חאג' ג'יהאד".

נסראללה והאנשים הטהורים האלה היו סבלניים ולבסוף הם נרצחו בדרך לניצחון הדת, לשמירה על להבת ההתנגדות ולנקמת דמו הטהור של האימאם חוסיין (עליו השלום); נקמה שהדרישה למימושה תגבר והיא תהפוך לגלובלית עד להופעת המבורכת של האימאם מהדי (עליו השלום).

האויב הפחדן והשפל, שיודע היטב שאין לו את היכולת להילחם פנים אל פנים עם הלוחמים האמיצים ושהוא לא מסוגל להילחם עם בניו של "המנצח בח'ייבר", אין לו ברירה אלא להשתמש בבגידה ובהונאה.

אך בקרוב ייענשו הרוצחים הפושעים על מעשיהם.

החדשות האחרונות