בהודעת התנחומים של אל-כעבי:

האייתוללה ראיסי היה אחד מתומכי ההתנגדות האמיצים | איראן תתגבר על משברים בהנהגתו של האימאם חמינאי

שייח אכרם אל-כעבי כינה את הנשיא השהיד של איראן אחד היסודות והתומכים הקבועים של ההתנגדות, ותיאר את אובדנו ככואב עבור עולם האסלאם.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, מזכ''ל תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא בעיראק תיאר בהודעת תנחומים את האירוע שהוביל למותם של נשיא הרפובליקה האסלאמית של איראן ומלוויו, כולל שר החוץ, נציג המנהיג העליון ומושל מזרח אזרבייג'ן, כטרגדיה גדולה ועצובה לאומה האסלאמית.

שייח "אכרם אל-כעבי" הדגיש כי "אנחנו עומדים לצד העם האיראני והמנהיג החכם שלו, האימאם חמינאי, ואנו רואים באסון הזה את אסון לעצמנו", וציין: עמדותיו של הנשיא השהיד הזה היו מכובדות מכל הבחינות, ומאמציו לא הוגבלו בגבולות הרפובליקה האסלאמית של איראן, אלא היה לו תפקיד ג'יהאדי ברור וגלוי בכל הסוגייות הקשורות לעולם האסלאם.

הוא התייחס לעמידתו האיתנה של האייתוללה ראיסי בתמיכה באומה העיראקית ובפלסטינים נגד דאע''ש והמחבלים הישראליים, והוסיף: הנשיא השהיד נחשב לאחד התומכים הגדולים של קו הג'יהאד וציר ההתנגדות, ועם מותו איבדה ההתנגדות האסלאמית את אחד מיסודות והמגנים האמיצים שלה.

בסופו של דבר, מזכ''ל נוג'בא הצהיר: למרות האירועים הללו, יש לנו אמון מלא במנהיג החכם של הרפובליקה האסלאמית, ואנו מאמינים שאנשיו יתגברו על המשבר הזה. המדינה הזו תמשיך בדרך הג'יהאד והתמיכה במדוכאים, והתקרית הכואבת הזו לא תמנע מאיראן להמשיך ולהניח יסודות להופעתו של האימאם מהדי (עליו השלום).

החדשות האחרונות