מזכ''ל נוג'בא:

את התגובה שלנו תראו בשדה/ הכרזת מלחמה נגד ארה''ב היא חובה על כולם

אל-כעבי קרא לכולם להכריז מלחמה ולגרש את הכובשים מעיראק, והדגיש כי ההתנגדות תגשים את הבטחותיה בשדה.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, מזכ''ל נוג'בא הכריז בהודעה חשובה: בעקבות פשעי ארה''ב הכובשת ושפיכת הדם הטהור של הלוחמים האמיצים של התנגדות האסלאמית העיראקית שנלחמו נגד הבובות הפושעות שלהם, עכשיו חובה על כולם להכריז מלחמה ולגרש את ארה''ב מעיראק.

שייח "אכרם אל-כעבי" הצהיר: מעתה לא יתקבלו תירוצים, ועל כל הגורמים הפוליטיים לנקוט במהלך ברור ורציני על מנת לשים קץ להסכם המבשר רעות עם הכובשים. לא די להסתפק בנקיטת עמדה בלבד ובפעולות צורניות, כולל הגשת תלונה או גינוי מילולי ושמירת זכות התגובה. אף אחד מהצעדים הללו אינו תואם את שלטונה וריבונותה הלאומית של עיראק; במיוחד מול פושע בינלאומי שמפר את ההליכים המשפטיים.

הוא הוסיף בהקשר זה: אי אפשר לקבל כל צורה של נוכחות ארה''ב; בין אם כוחות קרביים או יועצים או טכנאים. נוכחותם של האמריקאים בארצנו נחשבת לנוכחות עוינת של מדינה יהירה שיש לה איבה מיוחדת כלפי עיראק ונוגדת בבירור את הערכים והעקרונות האנושיים.

מזכיר ועדת התיאום של קבוצות ההתנגדות העיראקיות ציין: הפשע האחרון שלהם הוא המשך הפשעים הקודמים שלהם בפגיעה במפקדים ובמוג'הידים בעיראק, וגם המשך הרציחות הנוכחיות שלהם בתקיפת נשים, ילדים ומשפחות חסרות בית בפלסטין הכבושה, כמו גם תמיכתם במשטר הציוני הכובש.

אל-כעבי הדגיש בסופו של דבר: הם ייענשו על פשעיהם, וההתנגדות האסלאמית העיראקית תגשים ללא ספק את נחישותה והבטחותיה בשדה.

החדשות האחרונות