מזכ''ל נוג'בא:

לא נשים לב לזעקת הפחדנים/ ארה''ב שוקלת לעזוב את עיראק

אל-כעבי כינה את התומכים בהשארת הכוחות הכובשים בעיראק כפחדנים, והודיע שארה''ב שוקלת לעזוב את המדינה הזו בשל הלחץ שנגרם מהתקפות של ההתנגדות.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, מזכ"ל תנועת נוג'בא הזכיר את המעבר המוצלח של מל"טים וטילים של ההתנגדות האסלאמית העיראקית מעל מערכות ההגנה של האויב, וכתב: בעזרת האל, כלי נשק של ההתנגדות הצליחו לפגוע בגאווה ביישובים ציוניים וכן בבסיסים אמריקאיים בעיראק ובסוריה.

שייח "אכרם אל-כעבי" מתח ביקורת חריפה על עמדותיהם המחפירות והמביישות של אלה התומכים בהמשך נוכחותם של הכובשים בעיראק, והוסיף: בעיצומה של המערכה החוסיינית הזו, אנו שומעים את זעקותיהם של כמה פחדנים שהבינו שהאדון שלהם - ארה''ב - לא יכול לסבול את ההתקפות האלה והוא שוקל לעזוב את עיראק. יש להשתיק את קולותיהם הרועדים, כי האומה העיראקית הגאה דרשה בעבר בהפגנת מיליונים את גירוש הכובשים ושחרור עיראק מידיהם.

הוא הדגיש כי "לעולם לא נאפשר לקולותיהם של שכירי החרב והמיואשים לפגוע ברצון ובנחישות שלנו, והצהיר: כשהכובשים יעזבו את המדינה ייעלמו כל ההמרדות, הקנוניות, העוני והאומללות, ועיראק תתקדם לעבר שגשוג וחירות וייצוב הריבונות הלאומית, לאחר שחרור מהקולוניאליזם. נדרשות רק סבלנות והקרבה עצמית כדי להשיג את ההישג הזה ואת הניצחון ההיסטורי, כך שייחרטו באותיות זהב בהיסטוריה של עיראק חופשית וגאה.

מזכיר ועדת התיאום של קבוצות ההתנגדות העיראקיות ציין בסופו של דבר: אנו גם מברכים את אחינו המוג'אהדים אשר הוטלו עליהם לאחרונה סנקציות על ידי השטן הגדול, ארה''ב. זה גורם לגאווה שלכם ששמותיכם נכנסו ל"רשימה הלבנה" של גברים אמיצים, לצד אחים נוספים, שהוכרזה על ידי ממשל שחור והגורם לדיכוי העולמי.

החדשות האחרונות