בהודעה כתובה;

הערכתו של יחיא אל-סינואר על הליווי הכנה ותמיכת האחווה של מזכ''ל נוג'בא

מנהיג ארגון חמאס שלח מכתב בו הגיב להודעת התנחומים של שייח אכרם אל-כעבי לאחר רצח השהיד אסמאעיל הנייה והודה לו מקרב לב.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, מנהיג ארגון חמאס שלח מכתב תודה למזכ"ל תנועת ההתנגדות האסלאמית העיראקית נוג'בא, והעריך את הודעת התנחומים והבעת ההזדהות של שייח "אכרם אל-כעבי" עם העם הפלסטיני וההתנגדות לאחר הרצח הפחדני של אסמאעיל הנייה.

בהודעה ששלחה לשכת "יחיא אל-סינוואר" למזכ"ל נוג'בא, תוך תודה על הליווי הכנה, העמדות הכנות והמכובדות, וכן על תמיכת האחווה של אל-כעבי, נכתב:

 

מפקדנו השהיד, הנחשב לסמל של האומה האסלאמית, במיוחד פלסטין, הצטרף לשורות השהידים באחד הקרבות ההיסטוריים המכובדים ביותר של העם הפלסטיני, כלומר סערת אל-אקצה, כדי שדמם של הנייה ומשפחתו יתערבב עם ההקרבות העצמיות הגדולות של תושבי עזה, הגדה המערבית, הקודס ושטחים כבושים אחרים.

מות הקדושים שלו הוכיח שדם המפקדים והמוג'אהדים שלנו אינו יקר יותר מדם האזרחים. דמים טהורים אלה ושורות השהידים המבורכות מגבירים את כוחנו ועוצמתנו בהתמודדות עם הכובשים הציוניים הנאציים עד שנגרש אותם מארצנו ומקדשינו ונקים מדינה פלסטינית עצמאית בריבונות מלאה, בירתה הקודס הקדושה.

אנו בארגון חמאס נישאר תמיד איתנים בנאמנותנו לדם השהידים. העקרונות העליונים שהמפקד השהיד שלנו (הנייה) קרא להם יישארו תמיד קבועים ויציבים, וחמאס ולוחמיו ילכו בדרך זו.

בין העקרונות אלו הם איחוד העם הפלסטיני על בסיס הג'יהאד וההתנגדות, אחדות האומה הערבית-אסלאמית והימנעות מפילוגים ומחלוקות כדי לעמוד כאחד נגד המשטר הציוני, האויב האמיתי והאיום הגדול ביותר על האומה שלנו.

מדיניות הכובשים מבוססת על פיתוח השאיפה בביזת העושר והמשאבים שלנו.

יהי רצון שאלוהים ישמור אתכם ואת האומה והמדינה שלכם בטוחים ויציבים.

החדשות האחרונות