בכיר בנוג'בא הודיע ​​בראיון ל-Defapress:

רמת תיאום גבוהה ביותר בחדר המבצעים המשותף של קבוצות ההתנגדות

אל-אסדי תיאר את רמת התיאום בחדר המבצעים המשותף של קבוצות ההתנגדות כרמה הגבוהה ביותר, והעריך כי ההתפתחויות העתידיות באזור יהיו לטובת ההתנגדות.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, בראיון בלעדי לסוכנות הידיעות "ההגנה המקודשת", ראש המועצה הפוליטית של תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא ענה לשאלות על ההתפתחויות באזור, במיוחד בפלסטין הכבושה, והודיע ​​כי יש כעת רמת תיאום גבוהה ביותר בין קבוצות ההתנגדות תוך הקמת חדר המבצעים המשותף.

שייח "עלי אל-אסדי" התייחס לתפקידה של ארה''ב בפשעים האחרונים של המשטר הציוני, וכינה את ארה''ב הרוצחת המרכזית של האזרחים הפלסטיניים ושל אומות אחרות באזור.

הוא ייחס את התקדמות ציר ההתנגדות בכל החזיתות לתמיכת איראן ולהנהגה החכמה של האייתוללה חמינאי, והביע ביטחון שההתפתחויות העתידיות יהיו לטובת ההתנגדות.

קראו בשורות הבאות את פרטי הראיון הזה:

 

איך אתה מעריך את אחדות קבוצות ההתנגדות בהגנה על העם הפלסטיני המדוכא, בעוד שבצד השני אנו עדים לחוסר אחדות, שגם התפטרותו של "בני גנץ" היא ביטוי שלו.

במבצע סערת אל-אקצא אנו רואים את הרמה הגבוהה ביותר של אחדות ותיאום בין קבוצות ההתנגדות בציר ההתנגדות כולו. הקמת חדר המבצעים המשותף מלמדת על הרמה הגבוהה הזו של אחדות ותיאום, המעידה על התחייבותו של ציר ההתנגדות לסוגייה המרכזית של האומה האסלאמית - פלסטין.

בצד הנגדי, אנחנו בהחלט רואים פילוג ומחלוקות, כי הם התאספו על בסיס השקר, ונלחמים בארץ זרה להם, מכיוון שהיא אינה מולדתם. הם מנסים בכל כוחם לצאת מהביצה בה הם שקועים, וכל אחד מהם מאשים את השני בבעיות הללו.

 

מה דעתך על תפקידם של האמריקאים בפשע האחרון שביצעו הציונים בנוסיירת?

לארה''ב היה תפקיד מרכזי ברצח העם במחנה נוסיירת, והיא הרוצחת המרכזית של העם הפלסטיני ושל אומות אחרות באזור.

 

איך אתה מעריך את עתיד המלחמה בעזה?

המלחמה בעזה היא נקודת מפנה בסוגיית פלסטין, והעתיד יהיה לטובת ההתנגדות, בעזרת האל. ההיסטוריה שלפני סערת אל-אקצא תהיה שונה מזו שלאחר המבצע הזה. לציונים יש שתי ברירות, שתיהן מרות עבורם, והמנצח הסופי יהיה ההתנגדות.

 

מה תפקידה של הרפובליקה האסלאמית של איראן בחיזוק ובתמיכה בחזית ההתנגדות?

אלמלא התפקיד המרכזי של איראן בתמיכה בחזית ההתנגדות, התקדמות זו בכל החזיתות לא הייתה מתאפשרת, ובין היתר, השפעתו של המנהיג העליון של המהפכה ברורה לכולם; כי הוא ערני ואכפת לו מסוגיית פלסטין ומסוגיות אחרות של עולם האסלאם.

החדשות האחרונות