בראיון לאירנ''א;

מאפיינים של חאג' קאסם ואבו מהדי לדברי בכיר בנוג'בא

אל-אסדי תיאר כמה היבטים של אישיותם של השהידים סולימאני ואל-מוהנדס, ודיבר על תפקידם בהתפתחות ציר ההתנגדות.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, יו''ר המועצה הפוליטית של תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא בעיראק התראיין לסוכנות הידיעות "אירנ''א" לרגל יום השנה לשהאדה של מפקדי ההתנגדות.

ההצהרות החשובות ביותר של שייח "עלי אל-אסדי" בראיון זה הן כדלקמן:

 

אנחנו מדברים על שתי דמויות בעלות מאפיינים מורכבים; מכיוון שהם היו מצטיינים הן מבחינה אנושית, והן מבחינת הג'יהאד והאמונה, והם הצליחו להגיע להישגים שרבים לא הצליחו להשיג.

חאג' "קאסם סולימאני" היה אומה בעצם, והוא נטל על עצמו את דאגות האומה. הוא תמך ונלחם למען כל המדוכאים בכל העולם, מבוסניה באירופה ועד למדינות האסלאמיות.

השהיד סלימאני היה קודם כל חייל האסלאם ובן צדיק של ה"וולי-פקיה", והצליח למצוא פתרון לאתגרים הקיימים, ובמיוחד לסוגיית פלסטין המרכזית, שם מתנהל היום המבצע "סערת אל-אקצא".

ההצלחה והניצחון של הקבוצות הפלסטיניות - שהצבאות אינם מסוגלים להשיג - הם הישגים שהתאפשרו בזכות נוכחותו של חאג' קאסם. הוא תכנן תוכניות לכלי נשק ולמנהרות, וחיבר את המאבק למען פלסטין עם אמונתם של מאמינים ברחבי העולם.

גם השהיד חאג' "אבו מהדי אל-מוהנדס" היה מוג'אהד חכם שהתחיל את המאבק מגיל צעיר, ולאחר שהיגר מעיראק, המשיך בג'יהאד במשך שנים באיראן ובלבנון. תפקידו כמפקד "כוח באדר" הצטרף לתדמיתו הצבאית, ובמהלך הקרב נגד דאע''ש, כל המומחים הכירו במומחיותו של אבו מהדי במנהיגות צבאית.

הרעיונות ויוזמות המלחמה שבהן השתמש השהיד אל-מוהנדס נגד התכפירים נבעו מלקחים שנצברו במהלך המאבק המתמשך נגד משטר הבעת', והן אינן נלמדות אפילו בבתי ספר צבאיים.

החדשות האחרונות