בהצהרת מזכ''ל נוג'בא:

נסראללה הרגיע את הלבבות הבוערים/ קרב מול ארה''ב; בידור ללוחמי ההתנגדות

אל-כעבי העריך את הצהרותיו של "אדון ההתנגדות", והצהיר כי ללוחמים העיראקיים יש מספיק יכולות ומוכנות למלחמה בו זמנית נגד הישראלים הכובשים והאמריקאים.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, בעקבות נאומו החשוב של מזכ"ל חיזבאללה בלבנון, שייח "אכרם אל-כעבי" מזכ"ל תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא בעיראק הוציא הצהרה כדלקמן:

אנו מעריכים את ההצהרות השקולות של סייד [חסן] נסראללה, שהרגיע את הלבבות הבוערים שלנו. אנו גם מעריכים את כל המוג'אהדים האמיצים ומנהיגי ההתנגדות העיראקית שפתחו במערכה לגיטימית ואמיצה באמצעות קבלת החלטה חכמה.

אנו מבטיחים לאחינו הפלסטיניים והלבנוניים כי לאחיהם בעיראק - שנכנסו למערכה הזו יום אחרי תחילת המבצע הזה כדי ללוות אותם – יש מוכנות מוחלטת ויכולת לעמוד במאבק הזה ויש להם שליטה נרחבת על כל שדה הקרב, בעזרת האל.

ההתנגדות העיראקית וכוחות היבשה המיוחדים שלה, שהצליחו להביס קבוצות כמו דאע''ש בעיראק ובסוריה, יכולים ומוכנים להביס את הציונים ביחד איתכם ולהתפלל בקרוב את תפילת הניצחון במסגד אל-אקצא. כדי לממש זאת, אנו ממתינים להערכה ולהחלטה שלכם.

כמו כן, אנו מדגישים כי הקרב שהחל נגד הפולשים האמריקאיים לא יסתיים אלא בשחרור מוחלט של עיראק. כי המערכה הנוכחית נגד האויב הרמאי והבוגדני הפכה למלחמה על הישרדותו וקיומו של אחד הצדדים.

אך בעזרת האל ובזכות מנהיגים חכמים, בעלי תושייה ואמיצים שאינם נסוגים ואינם נכנעים להשפלה, הם יושמדו לבסוף.

לא עבר זמן רב מאז ההישגים ב-2011. יציבות ההתנגדות היא שהובילה לתבוסה המשפילה של הפולשים. היום ההתנגדות חזקה יותר והאמריקאים חלשים יותר, והקרב הזה יהיה ללא ספק בידור יפה ללוחמי ההתנגדות הגיבורים.

החדשות האחרונות