נוג'בא הכריז בהצהרה;

יד העוצמה שלנו הגיעה לפלסטין ויש לנו מגוון אפשרויות לפגוע באויב הישראלי

בתגובה להתפתחויות השוטפות בשטחים הכבושים, תנועת נוג'בא הוציאה הצהרה בה הכריזה כי "יד העוצמה של ההתנגדות העיראקית הגיעה לפלסטין, ויש לנו מגוון אפשרויות לפגוע באויב הישראלי".

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא הוציאה הצהרה בעקבות המתקפות הפחדניות של הכובשים הציוניים על מחנה ג'נין והפעולות הג'יהאדית של הנערים הפלסטיניים בתגובה לפשע הזה, וכינה את תגובתו של העם הפלסטיני הלוחם "מבצע מרתיע" שמעיד על היציבות והאנטי-רודנות שלהם.

נוג'בא הדגיש כי "הלוחמים הפלסטיניים המקריבים את עצמם סיכלו את התוכנית לתת לגיטימציה לישראל – אותה מקדמים כמה מעצמות עולמיות ומשטרים ערביים מושפלים, וציין: קבוצה של פחדנים ומדינות קטנות חסרות כל זהות דתית, לאומית ואנושית אינן יכולות להחליש את רצונם של הפלסטינים. הם בעצמם נמצאים תחת שליטתן של היהירות, ובמקביל הם מנסים לעצב את גורלם של אומות מדוכאות אחרות; עובדה שניכרת בהצהרותיהם המגנות את הפעולות של הלוחמים הפלסטיניים.

בחלק אחר של ההצהרה, נוג'בא הביע ביטחון בוודאות בהשמדת הפרויקט של הכובשים ושכירי החרב, והצהיר: המבצעים ההרואיים האחרונים היו הביטוי של רעיון המאבק המתמשך נגד כל מיני דיכוי וכיבוש, והעם הפלסטיני הגדול מהווה כמובן חלק מהציר הזה, שהראה שכל עוד הדם זורם בעורקינו, להבת ההתנגדות תהיה בוהקת.

תנועת נוג'בא הזהירה את האויבים הציוניים: שלא כמוכם, שהקיום שלכם הוא זמני, אנחנו בני הארץ הזו והשתרשנו וגדלנו בה. יש לנו אפשרויות רבות ומגוונות לפגוע בכם ואתם חייבים לצפות להתרחשויות נוספות. בכל פעם שתוקפנים ופושעים ישלחו בנו, התגובה שלנו תהיה חזקה וקשוחה יותר.

בסוף ההצהרה הזו נאמר בפנייה לאחים הפלסטיניים: אנחנו לא רק צופים בהתפתחויות הנוכחיות, אלא תומכים בכם בפועל לפני כל דיבור. יד העוצמה שלנו נמצאת בבסיס שלכם ומוכנה להגן עליכם ועל כל שטחי ארץ פלסטין, ולא ננוח עד שיגורשו הכובשים הציוניים מהמדינה.

החדשות האחרונות