הצהרה של ההתנגדות האסלאמית נוג'בא לרגל יום השנה לפשע בשדה התעופה בגדד;

נשאיר את דגל הנקמה מורם עד לגירוש מוחלט של ארה''ב מהאזור / סירוב הכובשים להודות בנפגעים

תנועת נוג'בא הודיעה על סירוב הכובשים להודות במספר ההרוגים והפצועים עקב פעולת ההתנגדות, והכריזה כי דגל הנקמה יישאר מורם עד לגירוש מוחלט של ארה''ב מעיראק וממערב אסיה.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, , תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא פרסמה הצהרה לרגל יום השנה לרצח הפחדני של השהידים סולימאני ואל-מוהנדס, ובה הדגישה: לעולם לא נוותר על הנקמה על דמו של מפקדי הניצחון.

נוג'בא התייחס לכך ש"הכובשים האמריקאיים ושכירי החרב שלהם ניסו להסתיר את כמות הנפגעים שלהם במרמה על מנת לשמור על המוניטין שלהם", וציין: אבל בני החורין בעולם מודעים על כמות הנפגעים של האויב; כי אי אפשר לכסות את השמש בקומץ עפר.

בהמשך ההצהרה נכתב: למרות זאת, אנו לעולם לא נירגע, ונשאיר את דגל הנקמה מורם עד שתסתיים לחלוטין נוכחותם בעיראק ובמערב אסיה.

תנועת נוג'בא חזר על עמדתה הקבועה כי "משא ומתן שליו עם כובשים פושעים, טיפשים ושתלטניים הוא רק אשליה חסרת תוחלת", והוסיף: עובדה זו תוכח בקרוב לכולם; בכל פעם שהכובשים רואים שלום, הם מגבירים את השאפתנות, השתלטניות, הפעולות החבלניות וההתערבותיות שלהם, ובכל פעם שהותקפו ונפגעו, הם מצאו מקלט בפינה והתחילו לזמום.

בהסתמך על הקוראן הקדוש המתאר את "קיסאס" כמרשם מעניק חיים להענשת פושעים, הוזכר בהצהרה הזו: חיי האומות ושמירה על ריבונותן תלויים בלחימה ובנקמה בפולשים, ואף אחד לא מעניק אותם במתנה!

ההתנגדות האסלאמית נוג'בא הזכירה אז: כולם יודעים היום שהמשטר האמריקני המרושע והיהיר הפר את כל הסכמי העבר ולא היה מחויב להם. הוא אפילו לא עמד בחוק של בית הנבחרים, שאושר ב-2020, לגבי גירוש כל הכוחות הכובשים מעיראק, ויש לו יחס מזלזל כלפי צוות המשא ומתן העיראקי.

בסוף ההצהרה של תנועת נוג'בא הוצהר: כל המקרים הללו ואחרים מוכיחים שכוחה של עיראק, ואפילו שימור ריבונותה ויציבותה של המדינה, מושגים באמצעות ההתנגדות הצבאית, ואין אופציה אחרת כנגד הפולשים השקרניים הללו. האופציה הנבחרת של האומה היא התנגדות, וגם האופציה שלנו היא התנגדות.

החדשות האחרונות