הודעת תנחומים של מזכ"ל נוג'בא על אסון בשיראז;

תמיד נעמוד לצד העם האיראני והמנהיג העליון של איראן/ אכזריות הטרור; המחיר של התמודדות עם היהירות ושל תמיכה במדוכאים

אל-כעבי הדגיש את הסולידריות בין נוג'בא לאומה ולמנהיג של הרפובליקה האסלאמית, וציין כי ההתקפות האנטי-איראניות המרושעות הן המחיר של תמיכת המדינה הזו במדוכאים במזרח ובמערב העולם נגד יהירי העולם.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, בעקבות מתקפת הטרור על המקדש "שאה צ'ראג" בשיראז, פרסם מזכ"ל תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא הודעת תנחומים על הפשע העצוב הזה שהוביל למות קדושים של מספר עולי רגל חפים מפשע באמצעות להבת הרשעים של דאע''ש, והדגיש את הסולידריות ושיתוף הפעולה עם העם האיראני היקר והבכירים ברפובליקה האסלאמית.

האייתוללה "אכרם אל-כעבי" כינה את ריבונותה של איראן סמל לאסלאם המוחמדי הטהור בדרכם של אהל אל-בית, והוסיף: אנו מכריזים בפני אלוהים שתמיד נתמוך בדרך האלוהית-אסלאמית הזו; שמתנהלת בעוצמה למרות הקשיים והאיבה והלחץ של התקפות הטרור על ידי היהירות של ארה''ב, הציונים וקושרים אחרים במטרה לעצור את תנועת הממשל המכובד של הרפובליקה האסלאמית.

הוא ראה בהתקפות של כוחות הרשע נגד האומה והמנהיג החכם של איראן את מחיר התמיכה במדוכאים במזרח ובמערב העולם, וציין: המפלצת האכזרית הזו (דאע''ש) מחונכת על ידי ארה''ב והיא הסיבה הגדולה ביותר לטענה שהטרור נוצר על ידי ארה''ב.

מזכ''ל נוג'בא גינה את הפשע העקוב מדם של דאע''ש בשיראז, והמשיך: אירוע זה הראה את התובנה של מפקדינו בזיהוי מארבים מסוכנים וכן חשף את טבעם האמיתי של בעלי מחשבות טרור המנסים להראות את עצמם כתומכי הדמוקרטיה, החירות וזכויות האדם.

אל-כעבי הצהיר בסוף: מכאן, אנו מדגישים לכולם שאותו גורל יש למדינות איראן ועיראק; האופק של נקודות המבט שלהן זהה וגם האויב שלהן זהה, שמראה את שנאתו כלפי אהל אל-בית וחסידיהם בכל זמן שיוכל.

החדשות האחרונות