מזכ''ל נוג'בא הכריז בהודעה:

האייתוללה אל-חאירי הוא אחד מעמודי התווך של האידיאולוגיה של השהיד סאדר/ הבטחתו של אל-כעבי לרשות הדתית הבכירה לגרש את הכובשים

שייח אכרם אל-כעבי שיבח את אישיותו המדעית ואת עמדתו הרוחנית של האייתוללה סייד קאזם אל-חאירי, והבטיח לרשות השיעית הזו להמשיך במאבק נגד הכובשים עד לגירושם המוחלט משטח עיראק.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, מזכ''ל תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא שיבח בהודעה את אישיותו העליונה של האייתוללה "סייד קאזם אל-חאירי", וכינה אותו אחד מעמודי התווך של האידיאולוגיה של השהיד סאדר הראשון, שגם השהיד סאדר השני המליץ לחסידיו ללכת בעקבותיו.

האייתוללה "אכרם אל-כעבי" הביע את גאוותו על לימודו אצל הרשות הדתית הבכירה הזו, וציין: הכרתי אותו כאדם מוסרי, צנוע, ללא תשוקה לעולם הזה ופשוט, שהיה לו ידע רב.

בהמשך, הוא ראה בפרישתו של האייתוללה אל-חאירי מהסמכות הדתית קביעת מדיניות בהירה ולקח ברור לחסידיו ולתלמידיו, והוסיף: הרמה הגבוהה של צניעות והגישה המוסרית והאחראית כלפי דתו ודת העם אינו דבר מוזר בקרב אנשי הדת של האומה האסלאמית.

בסופו של דבר, מזכ"ל נוג'בא התפלל להחלמתו המהירה וחייו הארוכים של האייתוללה אל-חאירי, והצהיר: אנחנו מבטיחים לו לעמוד בהנחיותיו - שהן בקנה אחד עם צוואתו של השהיד סאדר - ולהילחם בכל כוחנו כדי להשפיל, להביס ולגרש את הפולשים מעיראק.

החדשות האחרונות