הסביר בפגישה עם משפחות השהידים;

לחץ הבית הלבן על הפעילים הפוליטיית העיראקיים לבחור נשיא צייתן לוושינגטון/ הבהרה לגבי הפרויקט האמריקאי החדש על ידי מזכ''ל נוג'בא

אל-כעבי הסביר את ממדי הפרויקט האמריקאי החדש בעיראק לאחר השמדת דאע''ש, והודיע על לחץ הבית הלבן להאיץ את המפלגות והפעילים הפוליטיית לבחור נשיא שיממש את פקודות וושינגטון.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, מזכ"ל תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא ביקר את משפחות השהידים במהלך ימי "עיד אל-ע'דיר", והעריך את ההקרבה העצמית של הלוחמים במאבק בטרור התכפירי, וכינה את ארגון דאע''ש הפושע וארגוני טרור אחרים מחונכים על ידי ארה''ב.

האיתוללה "אכרם אל-כעבי" התייחס לפרשנות של השהיד סאדר השני לגבי ארה''ב, בריטניה וישראל – כשתיאר אותן כ"המשולש המרושע והיהירות העולמית" - וציין: נוערים עיראקיים רבים הם חלוצים וסוללי הדרך האמיתיים להופעתו של האימאם מהדי (עליו השלום), ועל כל הלוחמים להיות מחויבים לדרכם של השהידים ולדם שנשפך למען התמודדות עם הפרויקטים של האויב.

הוא הדגיש כי עדיין ניתן לראות את עקבותיה של ארה''ב בעיראק, והוסיף: על הפעילים הפוליטיית יש לחץ רב מהבית הלבן לבחור נשיא שיממש את פקודות האמריקנים.

מזכ''ל נוג'בא קרא למפלגות ולפעילים פוליטיים לעמוד נגד ההיגיון של ההשפלה של עיראק, והוסיף: ראוי שהפוליטיקאים ייצאו משליטתה של ארה''ב וילכו בדרכם של השהידים. ארצנו נחשפת מדי יום לפרויקט אמריקאי חדש; דאע''ש הסתיים והחל פרויקט נוסף.

בסופו של דבר, אל-כעבי הבהיר את ממדי הפרויקט החדש של האויב, ואמר: הלחצים מבחוץ ומבפנים אינם מוגבלים למצב הכללי, אלא מתמקדים גם בקבוצות ההתנגדות ובגיוס העממי כדי שלא ישקפו את קול האמת ולא ילחמו נגד חזית השקר.

החדשות האחרונות