גורם בכיר בנוג'בא:

המכה של איראן לישראל תהיה מחושבת ויעילה

בראיון טלוויזיה בשידור חי, אל-אסדי הסביר את העמדות האחרונות של ההתנגדות האסלאמית העיראקית לגבי ההתפתחויות באזור.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, ראש המועצה הפוליטית של תנועת נוג'בא הסביר בראיון לערוץ הטלוויזיה העיראקי "אל-סומריה" את ההצהרה האחרונה של ועדת התיאום של קבוצות ההתנגדות העיראקיות כי כל תוקפנות של הכובשים תוביל לחידוש פעולותיה של ההתנגדות לגרש אותם, והדגיש: כל קבוצות ההתנגדות העיראקיות מסכימות שיש לגרש את ארה''ב.

שייח "עלי אל-אסדי" מתח ביקורת על הפסיביות וחוסר היכולת של ממשלת עיראק למצוא פתרון לבעיית הנוכחות של כוחות זרים במדינה זו, וציין: משרד החוץ שלנו מחשיב את האמריקנים כידידים, בעוד שהעם העיראקי מחשיב אותם כאויבים.

עוד הוא הודיע ​​כי הפגיעה האחרונה בבסיס "עין אל-אסד" הייתה מכה לכוחות האמריקאים הכובשים שבוצעה על ידי אחת מיחידות ההתנגדות העיראקיות, וקבוצה זו סירבה לקבל רשמית אחריות למתקפה זו בגלל כמה שיקולים טקטיים.

בתשובה לשאלת המנחה על אופן פעולותיו של שייח "אכרם אל-כעבי" (מזכ''ל התנועה הזו) נוכח האיומים הקיימים, הצהיר הבכיר בנוג'בא: פגיעה בו הוא המטרה העיקרית של האויב בעיראק, והעובדה גרמה לו להמשך בפעולותיו בצל שורה של שיקולי ביטחון.

אל-אסדי אמר גם על תגובת הרפובליקה האסלאמית לרצח השהיד הנייה בטהרן: מבחינתנו, תגובתה של איראן תהיה שווה לתוקפנות שנעשתה בשטחה, ולכן, תהיה זו מכה מחושבת ויעילה.

בסוף ראיון זה בטלוויזיה, הוא הכריז: תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא תשתתף בפעולת נקמת דמם של השהידים הפלסטיניים והלבנוניים, ואף מוכנה לפרוס את כוחותיה לרצועת עזה כדי להילחם בכובשים שם.

החדשות האחרונות