תגובת נוג'בא לשריפת הקוראן על ידי חיילים אוקראינים;

על העולם המוסלמי לענות בהחלט לעלבון הנתעב של חיילי זלנסקי

תנועת נוג'בא גינתה בחריפות את חילול הקוראן הקדוש על ידי חיילי הצבא האוקראיני, וקראה לאומות ולמדינות המוסלמיות להגן באחריות על קדושת ההשראה ולהציב בראש סדר היום שלהן את חשיבה מחדש על היחסים עם קייב.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, בתגובה למעשה הנתעב של חיילים אוקראיניים בחילול ושריפת הקוראן הקדוש, תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא פרסמה הודעת גינוי והבהירה: המוסלמים ברחבי העולם עדים בצער, בכאב ובכעס לחילול קדושת ספר האל (הקוראן הקדוש) על ידי חיילים אוקראינים.

נוג'בא הדגיש כי "הקדושות האסלאמיות יקרות יותר מהחיים והעושר ומכל דבר יקר-ערך", וגינה את ההתנהגות המטורפת של חיילים אוקראיניים, וציין: מעשה זו נובעת מהתרבות המתועבת של שכיר החרב (זלנסקי) של ארה''ב והציונות, אשר יחד עם אנשיו נוקטים בשיטות מגונות כדי לזכות בתמיכת אויבי האסלאם והאנושות.

בהצהרה זו הוזכר כי "יותר ממיליארד מוסלמים רואים באנשי נשיא אוקראינה אחראים למעשה הנתעב הזה", והוכרז: תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא קוראת לכל האומות ולמדינות האסלאמיות להגיב באחריות למען הגנה על קדושת ההשראה, ועליהן להציב בראש סדר היום שלהן את חשיבה מחדש על היחסים עם קייב.

בסופו של דבר, תנועת נוג'בא ביקשה מהעם וממשלת עיראק להיות חלוצים בכך ולנקוט עמדה נחרצת נגד המעשה הנתעב הזה.

החדשות האחרונות