המלצות של מזכ''ל נוג'בא לממשלת אל-סודאני;

תתעמתו עם מושחתים בוזזים ותראו כחובתכם גירוש מוחלט של הכובשים מעיראק

אל-כעבי הביע תקווה שהמדינאים העיראקיים ילחמו בשחיתות בפנים ובבזיזת הנכסים הלאומיים של עיראק ויממשו את הדרישה לגרש את הכובשים מכל שטחה של מדינה זו.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, מזכ''ל תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא איחל הצלחה במסר לממשלת עיראק החדשה, וציין: מהעבר ועד היום ומהביצות ועד לכפרים ולערים, ההתנגדות האסלאמית עמדה לצד העם העיראקי ושיתפה בבעיותיו ובדרישותיו.

האייתוללה "אכרם אל-כעבי" ציין כי "הלוחמים המאמינים של ההתנגדות לובשים תכריכים למען האל ומסכנים את חייהם כדי להגשים את המטרות הקדושות, לחסל דיכוי וליישם את הצדק, הריבונות וחיים בכבוד, ונלחמים עם הכובשים", והוסיף: לכן, אנו מאחלים הצלחה ל"מוחמד שיאע אל-סודאני" (ראש הממשלה הנכנס) במצב הזה, לאור אחריותנו וחובתנו הדתית והלאומית.

הוא הביע תקווה להצלחת הממשלה בשירות לאזרחי עיראק, ביצירת התפתחויות ובפתרון בעיות המדינה, והמשיך: הסיבה לבעיות חסרות התקדים הללו, כולל משבר החשמל, החקלאות, החינוך, הבריאות ומשבר האבטלה, היא שליטתם של ​​הכובשים בענייני הכלכלה מחד גיסא וביזת נכסי המדנה על ידי המושחתים מאידך גיסא.

מזכ''ל נוג'בא הדגיש כי "אנו, יחד עם העם העיראקי, נעקוב אחר ביצועי הממשלה ונמשיך להתמודד עם הכובשים עד לשחרור המוחלט של עיראק", והוסיף: אנו מבקשים מהממשלה לראות את גירוש הפולשים כחובתה על מנת לממש את הריבונות הלאומית, ולגרש אותם מכל המדינה, מצפון לדרום, ולמנוע את חדירת המטוסים האמריקאיים, הישראליים והטורקיים למרחב האווירי של עיראק.

בסופו של דבר הודיע ​​אל-כעבי: אנו ממשיכים לתמוך באנשים צודקים המבקשים לשרת את העם ואת חירות המדינה; כי דרישתנו אינה אלא דרישות העם העיראקי.

החדשות האחרונות