מזכ''ל נוג'בא פרסם ציוץ:

כל ציר ההתנגדות נמצא בשיא הנכונות להתמודדות עם ישראל/ הקרב הזה הוא הקרב של כולנו

בתגובה למתקפת הטילים שביצע היום המשטר הציוני על עזה, שייח אכרם אל-כעבי הדגיש: הקרב הזה הוא הקרב של כולנו, וכל ציר ההתנגדות נמצא בשיא הנכונות והערנות להתמודדות עם ישראל.

מזכ''ל ההתנגדות האסלאמית נוג'בא פרסם ציוץ בדף האישי שלו בטוויטר בו גינה את מתקפת הטילים שביצע היום (ביום ו') המשטר הציוני על רצועת עזה ואת הריגתו של אחד ממפקדי ארגון הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, ותיאר את הפעולה הזו כ"הפרה של התחייבויותיו של המשטר הציוני ובגידה במתווך המצרי באמצעות מתקפה על פלסטין".

האייתוללה "אכרם אל-כעבי" הצהיר בהקשר זה: המשטר הציוני לא רק שאינו מקיים את הבטחתו, אלא גם בוגד אפילו במתווכים בצורה משפילה. כמובן, לא מן הנמנע שהמשטרים המתפשרים יהיו שותפים בתיווך הבוגדני והתוקפני הזה.

הוא כתב בהמשך: זאת בעוד שביטויים של המודעות והתובנה ניכרים היטב בקרב קבוצות ההתנגדות הפלסטיניות. כאשר ניסה המשטר לצלצל בפעמון הפילוג בין קבוצות ההתנגדות הפלסטיניות לאחר ביצוע פשעו, הוא נתקל מיד במבול של תגובות מצד ההתנגדות; תגובות המעידות על הלכידות והאחדות של כל התנועות בהתמודדות עם פלישתו.

המפקד הבכיר של ההתנגדות העיראקית אמר כי "הקרב הזה הוא הקרב של כולנו", ופנה ללוחמים הפלסטיניים וציין: אני מדגיש כי אתם לא לבד, וכל ציר ההתנגדות לצידכם. אכן, אנחנו נמצאים בשיא הנכונות והערנות.

החדשות האחרונות